Kalite Politikası
Vizyon
“Geleceği Tasarlayan ve Dönüştüren bir Dünya Üniversitesi”
Misyon
“Nitelikli eğitim ve araştırma ile sürdürülebilir değer yaratmak ve geleceğe yön veren yenilikçi bireyler yetiştirerek topluma katkıda bulunmak”
Kalite politikamız; Yaşar Üniversitesinde kalite yönetimi hizmet anlayışıyla süreçlerimizi başarılı bir şekilde sürekli geliştirmek ve paydaşların memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır.
Bu kapsamda Yaşar Üniversitesi;
- Yasal şartlara ve mevzuatlara uygun süreçleri sağlamak/yürütmek,
- İdari süreçleri iyileştirmek,
- Tüm paydaşların kalite süreçlerine katılımını sağlamak,
- Kurumsal memnuniyeti sağlamak,
ilkelerini benimser.
Organizasyon Yapısı:
KALİTE DÖKÜMANLARI
101-02-PR-01 HALKLA İLİŞKİLER TANITIM PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ İŞLEYİŞ PROSEDÜRÜ (Rev.01)
Talimatlar:
101-02-TL-02 ETKİNLİK PLANLAMA TALİMATI (Rev.01)
101-02-TL-01 ADAY ÖĞRENCİ TANITIM TALİMATI (Rev.01)
İş Akışları:
101-02-İA-02 ETKİNLİK PLANLAMA İŞ AKIŞI (Rev.01)
101-02-İA-01 ADAY ÖĞRENCİ TANITIM İŞ AKIŞI – (Rev.01)
Kalite Hedefleri:
101-01-HF-01 Halkla İlişkiler Tanıtım Pazarlama Müdürlüğü Kalite Hedefleri
Süreç Haritası:
101-01-SH-01 HİTP Süreç Haritası
Formlar:
101-02-FR-01 Grafik İş İstemi Formu (Rev.01)
101-02-FR-02 İnternet Sayfası Etkinlik Duyuru Formu (Rev.01)
Risk Analiz Formu:
101-01-FR-07 Risk Analiz Formu – HİTPM (Rev.01)
Pukö Çevrimi: